Γ. Δραγασάκης: Eπέκταση του μέτρου της δημοσιοποίησης των διαφημιστικών δαπανών

Την επέκταση του μέτρου της δημοσιοποίησης των διαφημιστικών δαπανών, που θα ισχύει για τις τράπεζες, και στις ΔΕΚΟ και τις εταιρείες με μεγάλη διαφημιστική δαπάνη άφησε ανοιχτή ο αντιπρόεδρος Γιάννης Δραγασάκης, καλώντας τις εταιρείες να υιοθετήσουν οικειοθελώς τη ρύθμιση.

About The Author
-

Η WebTv του eklogika.gr λειτουργεί ώς Video aggregator και αξιοποιεί api του youtube για να παρουσιάζει επιλεγμένα video (με σεβασμό στην δεοντολογία, την πηγή προέλευσης και τα πνευματικά δικαιώματα) στους αναγνώστες του eklogika.gr

Blue Captcha Image Refresh

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>