Οι καταναλωτές προτιμούν τη νέα Barbie – economy

Μετά από δύο χρόνια, η εταιρεία παιχνιδιών Mattel είναι σε θέση να ανακοινώσει αύξηση πωλήσεων.

Πρόκειται για τις πωλήσεις του τελευταίου τριμήνου του 2015, κατά το οποίο αυξήθηκε η ζήτηση τόσο για τις κούκλες Barbie, όσο και για τα παιχνίδια Hot Wheels.

Το κοινό φαίνεται ότι ανταποκρίνεται στην «μεταμόρφωση» της δημοφιλούς κούκλας, που από πέρυσι άρχισε να πλησιάζει τα ανθρώπινα πρότυπα, με αλλαγές στο χρώμα του δέρματός της και τις στυλιστικές επιλογές.

Την προηγούμενη εβδομάδα, η Mattel πρ…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: http://gr.euronews.com/2016/02/02/more-than-a-pretty-face-barbie-demand-helps-mattel-s-bottom-line

euronews: Το ειδησεογραφικό κανάλι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην Ευρώπη
Γίνε συνδρομητής! ! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=euronewsGreek

Το euronews είναι διαθέσιμο σε 13 γλώσσες: https://www.youtube.com/user/euronewsnetwork/channels

στα ελληνικά:
Ιστοσελίδα: http://gr.euronews.com/
Facebook: https://www.facebook.com/euronews
Twitter: http://twitter.com/euronewsgr

About The Author
-

Η WebTv του eklogika.gr λειτουργεί ώς Video aggregator και αξιοποιεί api του youtube για να παρουσιάζει επιλεγμένα video (με σεβασμό στην δεοντολογία, την πηγή προέλευσης και τα πνευματικά δικαιώματα) στους αναγνώστες του eklogika.gr

Blue Captcha Image Refresh

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>