Μαζική δηλητηρίαση από ναρκωτικά στην Πολωνία

Περισσότεροι από 100 άνθρωποι εμφάνισαν συμπτώματα δηλητηρίασης από ναρκωτικά στην Πολωνία.

Μεταξύ των ασθενών περιλαμβάνονταν μόνο νέοι, ενώ μία κοπέλα ήταν έγκυος. Τρεις ασθενείς νοσηλεύονται σε βαριά κατάσταση.

Οι δηλητηριάσεις προκλήθηκαν πιθανότατα από τα λεγόμενα boosters, δηλαδή ναρκωτικά που έχουν ως βάση την αμφεταμίνη ή την κάνναβη.…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: http://gr.euronews.com/2015/07/12/poland-strongman-drugs-scare-puts-150-people-in-hospital

euronews: Το ειδησεογραφικό κανάλι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην Ευρώπη
Γίνε συνδρομητής! ! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=euronewsGreek

Το euronews είναι διαθέσιμο σε 13 γλώσσες: https://www.youtube.com/user/euronewsnetwork/channels

στα ελληνικά:
Ιστοσελίδα: http://gr.euronews.com/
Facebook: https://www.facebook.com/euronews
Twitter: http://twitter.com/euronewsgr

About The Author
-

Η WebTv του eklogika.gr λειτουργεί ώς Video aggregator και αξιοποιεί api του youtube για να παρουσιάζει επιλεγμένα video (με σεβασμό στην δεοντολογία, την πηγή προέλευσης και τα πνευματικά δικαιώματα) στους αναγνώστες του eklogika.gr

Blue Captcha Image Refresh

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>