Η θωράκιση του brand name “Μακεδονία” στο επίκεντρο του προγράμματος “ΠΑΡΑΓΩ” από το ΥΜΑΘ

Με κεντρικό στόχο την ενδυνάμωση και θωράκιση του brand name “Μακεδονία”, το υπουργείο Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας- Θράκης) παρουσίασε τη δεύτερη πρόσκληση του προγράμματος «ΠΑΡΑΓΩ» για την «Οργάνωση και Επιχορήγηση Δράσεων προώθησης στοιχείων Πολιτιστικής Κληρονομιάς – Παραδοσιακών τοπικών Προϊόντων στη Μακεδονία και στη Θράκη».
Το πρόγραμμα, συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, θα υλοποιηθεί από τον Μάρτιο έως τον Ιούλιο του 2020. Αφορά την επιχορήγηση της διαδικασίας σύνταξης, υποβολής και τεκμηρίωσης τεχνικών φακέλων από διεπιστημονική ομάδα των δικαιούχων φορέων, για πιστοποίηση νέων παραδοσιακών τοπικών προϊόντων, με κατοχύρωση σημάνσεων ποιότητας ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ, σύμφωνα με τον Κανονισμό της ΕΕ.ΑΠΕ-ΜΠΕ/Ρεπορτάζ: Σ. Αβραμίδου Κάμερα: Γ. Αγγελάκης

Δηλώσεις:
1. Θεοφύλακτος Παπαδόπουλος, προϊστάμενος διεύθυνσης διεθνών σχέσεων και περιφερειακής πολιτικής
2. Γιώργος Εμμανουήλ, γενικός διευθυντής ΥΜΑΘ
3. Πέγκυ Κουτσιούκη, διευθύντρια πολιτικού γραφείου Θ. Καράογλου

About The Author
-

Η WebTv του eklogika.gr λειτουργεί ώς Video aggregator και αξιοποιεί api του youtube για να παρουσιάζει επιλεγμένα video (με σεβασμό στην δεοντολογία, την πηγή προέλευσης και τα πνευματικά δικαιώματα) στους αναγνώστες του eklogika.gr