Οι άνθρωποι πίσω από τις ηλεκτρονικές παραγγελίες στα Super Market

Από τη μέρα που ανακοινώθηκε η δεύτερη καραντίνα μέχρι τη μέρα που ξεκίνησαν οι εκπτώσεις της Black Friday τα μεγάλα καταστήματα εφάρμοσαν μια σειρά αλλαγών στη λειτουργία τους, ώστε να ανταποκριθούν στο νέο ανέπαφο τρόπο αγορών.

Η εταιρεία Μασούτης ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια να επενδύει στο κομμάτι των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Το πρώτο κύμα της πανδημίας επιτάχυνε τις εξελίξεις. Μόνο στο τμήμα του e-shop έγιναν τριακόσιες προσλήψεις για να αντιμετωπιστεί η κρίση που έφερε μαζί της η λοίμωξη covid 19.

«Το δεύτερο κύμα για εμάς ήταν λίγο πιο εύκολα διαχειρίσιμο, παρόλο που ενδεχομένως οι απαιτήσεις και η αύξηση της ζήτησης είναι πολύ μεγαλύτερες σε σχέση με το πρώτο. Κάναμε προσλήψεις οι οποίες δεν είναι εποχιακές», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής λειτουργίας του e-shop της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε, Αλέξης Παπαδόπουλος. Παράλληλα, η επιχείρηση προσχώρησε σε συνεργασίες με εταιρείες ταχυμεταφορών και μίσθωσε βαν και ταξί, ώστε να υπάρχει όμοια καλή εξυπηρέτηση σε όλη την Ελλάδα, όπου διατηρεί 55 καταστήματα.
Τώρα, όλες οι εταιρείες αναροσαρμόζονται καθημερινά ώστε να λειτουργήσουν με τη μέθοδο της παραλαβής έξω από το κατάστημα (click away). Ούτως ή άλλως η μέθοδος εφαρμόζεται κυρίως για την περίοδο των γιορτών που οι παραγγελίες για δώρα αναμένεται να αυξηθούν. ΑΠΕ ΜΠΕ / βίντεο: ΓΙΑΝΝΗ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ

About The Author
-

Η WebTv του eklogika.gr λειτουργεί ώς Video aggregator και αξιοποιεί api του youtube για να παρουσιάζει επιλεγμένα video (με σεβασμό στην δεοντολογία, την πηγή προέλευσης και τα πνευματικά δικαιώματα) στους αναγνώστες του eklogika.gr